Thursday, April 26, 2012

ए चन्द्रमा (गीत)


एकदिन साथी सब्बु संयम र म कालीप्रसाद बासकोटा दाइलाइ भेट्न गएका थियौं । एक लाइन सुनाउनु भयो,
'टोलाई रहन्छौ हर साँझ ए चन्द्रमा तिमी आज केही बोल '
एउटा एक्लो मनको मनोवाद दूर आकाशमा रहेको चन्द्रमा सँग मात्र यत्ती Concept थियो । गीत पुरा गर्नुपर्ने भयो । त्यहाँबाट फिर्ता भएपछि यही गीत खेली रह्यो दिमागमा तर अघि बढेन । एकदिन चै कालीदाइले फेरी भने यो गीत पुरा गर्न । अनि साथी तुफान शान्त सँग बसियो कालीदाइकहाँ... विस्तारै विस्तारै धुनसँगै मूड बन्दै गयो । राती टहटह जून लागेको थियो बाहिर, अनि झ्यालबाट हेर्दै हाम्रो मनपनि एक्लिँदै थियो । हामी पनि चन्द्रमा सँग कुरा गर्न थालेका थियौं । केही घन्टा मै गीत पुरा भयो । गीत मिना निरौलाको आवाजमा सजियो अनि जिवन्त भयो । पाइला संग्रहमा समावेश यो गीतमा गोपाल रसाइलीको एकदम मिठो संगीत संयोजन रहेको छ ।
कालीप्रसाद बासकोटाको यो एउटा अमर श्रृजना हो । यसमा सहकार्य गर्न पाएकोमा एकदम खुशी लागेको छ मलाइ




टोलाई रहन्छौ हर साँझ
ए चन्द्रमा ! तिमी आज केही बोल
म सुनाउँछु मनको मेरो कथा
ए चन्द्रमा ! बोल न केही बोल

बादल बनी वरिपरी खेली रहुँ लुकामारी र तिमी साथ झुमिरहुँ
भुलाई मेरा दिनहरू यो रातका मिठा पलहरूको मात चुमीरहुँ

यसरी सँधै के पाउँछु साथ? 
मेरो चन्द्रमा आज त केही बोल
म सुनाउँछु मनको मेरो कथा, 
ए चन्द्रमा बोल न केहि बोल

साथ तिम्रो जुनेलीको, नाता हाम्रो अँधेरीको 
तर रात ढल्नु नै छ
याद मिठा बोकी बोकी, मनको चाह रोकी रोकी 
दिनमा फेरी जल्नु नै छ

यसरी नै चल्छ दिनरात 
ए चन्द्रमा ! अब त केही बोल
म सुनाउँछु मनको मेरो कथा 
ए चन्द्रमा !बोल न केही बोल


शब्दः कालीप्रसाद बासकोटा र एकतारे
संगीतः कालीप्रसाद बासकोटा
स्वरः मिना निरौला
संग्रहः पाइला

Picture Courtesy: ekantipur.com

No comments:

Post a Comment

Popular Posts